Saturday, February 21, 2009

Onitsuka vs URAWA Reds- photo gallery

9 comments:

Anonymous said...

Ops,akhirnye terbongkar rahsie siape yg bancuh air :P Neway tq to all

Anonymous said...

smart la korg pakai jersey itam..tapi kalo basah sure fit kan? auuumm...

Anonymous said...

ler nape x taruk gamba aku dh siap edit?

Anonymous said...

aku memang berpuas hati la tengok korang main aritu.. all out, memang menarik!!

tapi.. masih ada ruang untuk improvement ;)

URAWA PASTI BOLEEEHHH!

aku paling suka part prof gol.. cantik betuuulll!!

dan yang pasti, aku memang suka la ada gambar aku kat sini.. HAHAHAHAHAHA walaupun tak nampak muka.. baru misteri! :P

Anonymous said...

da kene remove la ruzz gamba misteri kite...priority to players' pic..sobsobsob..

Anonymous said...

hhehehe..pasni mau air glucose yg manis skit...

Anonymous said...

andainya kau pergi..
gugurlah bunga cinta..
terpadam mentari, yang menyinarr...
wooho woohoho..
pulanglah oh sayang..
kan ku nanti, penuh pasti..
rintihan kecundang, untukmu oh sayang~

sori, ingat blog tok karok tadi..oopps~

Anonymous said...

bley2... kalau menang kite karok ramai2..

Anonymous said...

pejan manjang injured je..
ke pancit?